czwartek, 6 grudnia 2012

Kolejne kaskadowe kartki

Forma kaskad jest na tyle ciekawa ,że nie tylko nadają się na ślub.
 Urodziny też są ważnym wydarzeniem - no może do pewnego momentu , bo teraz ... jak się ma kilka wiosen - to wolałoby się nie mieć ich. A że kobiet o wiek się nie pyta więc się nie chwalę ile to już wiosen mam.  Właśnie dlatego , że  nie chce się pamiętać o wieku to warto dać na urodziny coś co pozwoli na chwilę zapomnieć o latach .
Te kartki zrobiłam dla kogoś ... mam naprawdę dużą rodzinę a nie zawsze czas , by tworzyć ,więc są i czekają na kogoś ...może dostanie to siostra.... mama .. jeszcze  tego nie wiem ...
kaskadowa kolorowa 
rozłożona z pustym miejscem dla kogo ...
Motyla sama zrobiłam - nie jest może zachwycający . Kolorystyka - moja ulubiona , turkusy , zielenie napawają optymizmem.  Środek dla zrównoważenia kontrastu wykleiłam falistą tekturą z kartonu ( znów recykling) .
 Tym razem do kartki zrobiłam kopertę

Pozdro


1 komentarz:

  1. Piękne kaskadow karteczki. No ja nie mam z czego takich robić, ale fajna sprawa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń