sobota, 8 czerwca 2013

Dla Pani

Koniec szkoły bliski , więc czas podziękować za trudy wychowawcze. Podziękowania wykonałam w formie czekoladowników .



Nietypowe zestawienie kolorystyczne , jak dla mnie odważne , ale szary jest taki elegancki a żółty dodał trochę słońca i rozjaśnił całość .
Cudny stempelek od Novinki.
 A że bazą jest  u mnie kolor szary to zgłaszam na wyzwanie 
Pozdrawiam gorąco !
Jeszcze jedno wyzwanie znalazłam pod potrzebę  chwili i zgłaszam na wyzwanie Żegnaj Szkoło





11 komentarzy:

  1. Piękne zestawienie kolorków! Czekoladownik bardzo apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zestawienie kolorów, czekoladownik bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zestawienie kolorystyczne. Cudny czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale super zestaw kolorystyczny. Wyszło ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zestawienie kolorów,całość cudnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. http://digi-scrappl.blogspot.com/2013/06/na-koniec-roku.html i jeszcze jedno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ale wcześniej moja praca powstała , więc się nie załapię

      Usuń
  7. Bardzo smaczne podziękowania i ciekawe połączenie kolorów! Miło nam, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu DecoKreacji. Dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za zgłoszenie w naszym wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń