wtorek, 2 lipca 2013

Książeczka do nabożeństwa

Trochę się wystraszyłam tematu . Nigdy nie robiłam takich kartek , bo wiadomo można jakąś gafę strzelić , ale jakoś poszło . Krzyż wycinałam własnoręcznie .


Kartka w sumie prosta wyszła , stonowana ale za to pudełko ... Jestem z niego szalenie dumna . To siostra podsunęła mi myśl - książeczka . Myślałam i doszłam do wniosku ,że opakowaniem może być książeczka . Dzięki tapecie pierwsza strona wyszła jak obita skórą książeczka do nabożeństwa , trochę złoceń ,żeby było bardziej dostojnie.



W środku kilka pieczątek z ledwo żyjącym już tuszem . Może ktoś mi poleci dobry tusz , bo ten po czasie zrobił się zielony a  był złoty.

19 komentarzy:

  1. Wow!!! Pudełko jest boskie :) Gdyby nie opis pomyślałabym, że to książeczka!! Jestem zachwycona efektem. Jeśli chodzi o tusze to nie mam wielkiego doświadczenia. Moje tusze to Latarnia morska i Dovecraft. Mam je długo, korzystam bardzo często i jestem zadowolona. Szczególnie z tych drugich bo są na dużej gąbeczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super wyszło pudełko! ;)
    gratuluję pomysłu ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z pudełkiem, a kartka ślicznie wyszła, prosta i delikatna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super! ciekawy pomysł z pudełkiem i wyszło rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelnie i elegancko, o żadnej gafie nie ma mowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna jesteś kobietko,prawdziwe cudeńko! Kartka elegancka i subtelna, a pudełeczko fantastyczne!!! Mogę zapytać z jakiego papieru zrobiłaś bazę pudełka? Co do tuszu to ja używam Dovecraft i jestem z niego bardzo zadowolona, niesamowicie wydajny i nie zmienia koloru, cena też przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za odpowiedź . Odpiszę u Ciebie na pytanie

      Usuń
  7. Jestem zachwycona;) Ta tapeta jest rewelacyjna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow - to pudełko jest naprawdę niezłe! Cudowny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trudny temat, ale wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba! Pomysł z książeczką jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powoli. Muszę podnieść szczękę z podłogi po zobaczeniu Twojego genialnego dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i oryginalna praca!!! Zadanie wykonane celująco;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Książeczka jak prawdziwa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Urzekła mnie ta praca a pudełko -książeczka szczególnie . Świetny pomysł !!! Dziękuję za odwiedziny mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo udane :) pięknie :)
    co do tuszy, ja używam Latarni Morskiej aktualnie.

    OdpowiedzUsuń