piątek, 22 listopada 2013

Krzysiu w lesie a latka lecą

Choinki ale nie na święta tym razem .
Posiłkowałam się kursem Klaudii  na choinkę i kartkę schodkową . Dziękuję za ten kursik w końcu doczekał się mojej wersji. 
Historia kartki jest taka : pewien pan zmienił pracę i zamieszkał w lesie ( dokładnie nie wiem jaką funkcję tam pełni ) wybiła mu 60-tka i koleżanka ze starej pracy chciała karteczkę dla kogoś kogo bardzo polubiła i kto jest dowcipny . Stąd narodził się mój pomysł na napis " Krzysiu w lesie a latka lecą " a las wiadomo musiał być i schowana w nim 60-tka. 
tak się rozkłada
Dla niepoznaki zrobiłam takie bardziej eleganckie pudełko.
Nadal bez aparatu , musiałam w pracy zdjęcia zrobić ale sza.... nie mówcie szefowi . 
Pozdr i życzę przyjemnego weekendu , bo mój zapowiada się pracowicie. 


20 komentarzy:

  1. Świetna karteczka, pięknie ją spersonalizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale fajna choinka superancka

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, świetne! Kartka nie dość, że dowcipna i z historią, to jeszcze cudnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło. i tak z humorem!

    OdpowiedzUsuń
  5. No brawo: za pomysł i wykonanie! I za dowcip :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, to się nazywa poczucie humoru!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny pomysł z tym lasem:) Świetna kartka i z jajem:) super:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna historia :) Kartka świetna. Piękne drzewka.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na karteczkę z humorkiem :) zapraszam na candy na moim blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. powalasz mnie na łopatki swoją pomysłowością ;) świetna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny tekst :D a las Ci się udał ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pomysłowa kartka. na prawde jak w lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajne krzaczory ;D bardzo pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję dziewczyny , wydawała mi się nieco dziecięca ale pomysł bardzo mi się podobał i już zostało

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pomysłowa kartka ! I takie zaskakujące są najfajniejsze, przynoszą dużo radości obdarowanym. Bomba:)

    OdpowiedzUsuń