poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Emerytura z An.ki


To bardzo osobista praca . Nasza koleżanka z pracy odeszła na emeryturę . 
Słodkiej emerytury dla słodkiej babeczki , która lubi piec . Stąd pomysł na  babeczkę na kartce. Do tego nasza firma zajmuje się dystrybucją winka ... więc ... i wino musiało znaleźć się na karteczce .
 Życzenia to cała prawda ... domyślacie się pewnie, w którym momencie ...
Pudełko okleiłam starym kalendarzem firmowym . 
 Napis "Od dziś możesz pić zamiast kleić" - (stikery i banderole )dla wyjaśnienia Pani   pracowała  na magazynie i oklejała buteleczki.
Pani Helenko jeszcze raz SŁODKIEJ Emeryturki życzymy .
Na karteczce znalazł się border , który zrobiłam przy użyciu dziurkacza DP craft - bardzo bardzo jestem z niego zadowolona i jeszcze raz dziękuję za wygraną .Mam z tej firmy już nie jestem dziurkacz ale ten jest wyjątkowo dobry , tnie papiery 220 gramatury bez żadnego zgrzytu , jest nieco głębszy niż te które miałam w swoich zbiorach .

POzdr . Dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem ... urosłam wielce.

9 komentarzy: