piątek, 20 maja 2016

Torebka komunijna

Torebeczka , którą robiłam wedłu kursu Mileny . Robiłam ją bardzo długo , a to mi się nie chciała złożyć dobrze , zbingować a to pomyliłam wymiary . Jak już się udało  to stała i czekała na ozdobienie i wenę .... Ale wczoraj przyszła i moja córka będzie miała piękną ozdobę do sukienki a Olka super pamiątkę . 
Planujemy jeszcze do środka wrzucić coś słodkiego chyba rafaello będzie tu najlepiej pasować . 
W pracy wykorzystała śliczny , deilkatny papier z Filigranek z kolekcji odważny duet róż . 
Wierzch torebki ozdobiłam koroną i cudowną tekturką od Joasi z miszmasz papierowy . Tekturka jest z tego zestawu hostii



Pudełko się ładnie otwiera zawiera już życzenia i czeka tylko na słodkości .



Jeszcze jedno zdjątko z moją modelką , która prezentuje torebeczkę przed wręczeniem 





9 komentarzy:

  1. Jaka urocza torebeczka, wpsaniała. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torebunia - elegancka i delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie ci wyszła pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna forma, super ją wykorzystałaś i pięknie ozdobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ urocza torebusia! Wszystko ma na swoim miejscu! I rzecz jasna nie trzeba tu było szarpać i chlapać! Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję . To szalenie miłe że przeczytałaś . Tu nie było trzeba fakt.

      Usuń