piątek, 3 lutego 2017

Emerytura vintage

Karteczka dla wyjątkowej Emerytki - dla mojej kuzynki. Jasno sprecyzowane wytyczne:
Lubi książki , gry komputerowe, rozmowy z córkami , jazdę na rowerze, pracowała w szkole , spodziewa się wnuka .
Te wszystkie wytyczne sprawiły ,że odezwała się we mnie nowa natura i stworzyłam wierszyk na podstawie wytycznych .
Myślę ,że karteczka w formie książki dla kogoś kto lubi czytać to doby pomysł .
Praca jest w stylu vintage z niewielką ilością kolorów ale różyk się pojawia


w środku wierszyk

Uwielbiam prace spersonalizowane , lubię dostosowywać pracę do osoby .  Od samego początku tak było . Zawsze jest to wielkie wyzwanie ale tym razem była to przyjemność . Lubię też , by praca była spójna z życzeniami tak jak w tym przypadku .Kartka powstała dużo wcześniej ale teraz jestem gotowa by ją pokazać pudbicznie
Pracę posyłam na wyzwanie TDZ
A co Wy lubicie ?




11 komentarzy:

  1. Świetna forma kartki i pięknie ozdobiona okładka ,nawiązująca do upodobań obdarowanej :-)))Środek bardzo elegancki,kusisz ,kusisz abym się zaznajomiła z taką formą kartki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. forma nie jest taka straszna chociaż na pewno wymaga wiecej uwagi niż zwykłe kwadratowe bazy

      Usuń
  2. Jest śliczna... i świetnie, że to spersonalizowana praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna Elu! Cudna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna!!! A kolory super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń