poniedziałek, 7 listopada 2016

FC Barcelona


Lubie tą formę kartki , bo można ją łatwo wyeksponować .
Inspiracją dla mnie była praca  Fascynacje Ju i za jej zgodą zrobiłam podobną . Oczywiście kilka elementów jest moim pomysłem .

Chyba wiadomo co lubi chłopiec ...?
Chłopiec kibicuje FC Barcelonie . 
Zrobiłam dla niego koszulkę na wzór koszulek drużynowych a  numer to liczba lat . Wiem ,że numery są z tyłu koszulek ale... to już nie aż takie istotne . 

Do kompletu powstała torebka w barwach klubowych . Ponieważ nie miałam odpowiedniego papieru pasy zrobiłam podoklejałam wąskie paski papieru.
I cały komplecik ...tak się prezentuje



11 komentarzy:

  1. Świetny piłkarski komplecik ,idealny dla fana zespołu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik :) Dla kibica pewnie rewelacyjna pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny komplecik w sam raz dla mojego wnuka fana piłki nożnej . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to do dzieła , jak już wiedziałam jaka forma to poszło mi nadzwyczaj szybko

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Madziu coś Ty, robiłam już takie piłkarskie nawet przyjemnie się pracuje gdy wiadomo kto co lubi

      Usuń
  5. Świetna praca :) Idealna dla kibica.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna forma kartki jeszcze takiej nie robiłam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno mnie tu nie było, a Ty nieustannie zachwycasz swą kreatywnością! Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń