środa, 29 marca 2017

Ale jaja................


 Na początku miały być tylko jaja na kiermasz .Ale zachęcona efektami zrobiłam kolejne . Wszystkie są styropianowe z foarmirowymi kwiatami ręcznie przeze  mnie wykonanymi . 
Jaja z kogutem decupage z brokatem 
Turkusowa piękność.......niczym laguna mieni się różnymi kolorami od niebieskości po zieleń .
Odrobina złotej farby maźnięta w kilku miejscach .Jajo owinięte koronką to tego woal ...pasta strukturalna i szlachetne perełki .
Turkusowe jajeczko zgłaszam na wyzwanie do scrapkowa 

Czarne koronkowe jajo dla tych co nie lubią koloru

i subtelne jajo ercu z domieszką soczystej ciepłej zieleni.


Zadowolona jestem .........i chyba na tym nie poprzestanę .... 
Wciagnęły mnie jaja


Pozdrawiam wiosennie 



14 komentarzy:

  1. Śliczne !!! Zwłaszcza te ostatnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję a mi przydały do gustu turkusowe

      Usuń
  2. Przepiękne :) Szczególnie to czarne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaale mnie zaskoczyłaś . To jest dla koleżanki , która kocha czarny ale ja nie byłam przekonana do niego . Super ,że każdy ma swój gust

      Usuń
  3. Piękne pisanki i świetne kwiaty! dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności:) Bardzo podoba mi się ta pastelowa zieleń
    Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty:)
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za udział w pisankowym wyzwaniu Przydasi Pasjonaty ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne turkusowe jajeczko;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. przepeikne jajeczka:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Wielkanocnym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne jajka :)
    Dziękuję za udzial w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń