środa, 22 marca 2017

Koszyczek wielkanocny i jaja

 Kiermasz w przedszkolu córki zbliża się dużymi krokami . Zrobiłyśmy więc razem koszyczki z  papieru oraz jaja decupage . Nie byłabym sobą gdybyśmy nieco sobie pracy nie urozmaiciły . Na jajach pojawił się brokat to taki nasz dodatek.

Koszyczek z zajączkiem . Kurs na taki koszyczek znalazłam tu 
Bardzo prosta forma i łatwa do ozdobienia .
 A skoro prosta to od razu zrobiłyśmy ich kilka. 
 ten koszyczek jest wykonany zupełnie inaczej ale zgubiłam gdzieś link do kursiku za co bardzo Was przepraszam .

 A to jajo papierowe , na które nałożyłam pastę strukturalną i skorzystałam z szabloniku . 
Potem brokat i jeszcze raz brokat .

Jajo decupage - proszę być wyrozumiałym , bo to moje próby ... ale powstają kolejne może już lepiej wyjdą 








6 komentarzy:

  1. Przeuroczy koszyk! :)
    Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Potworkowa (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczki pierwsza klasa, pójdą na kiermaszu jak świeże bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mam nadzieję że się spodobają

      Usuń
  3. Piękny! To idealna świąteczna ozdoba.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń