wtorek, 10 października 2017

Stała się jasność

Kartka , które lubię taka bardzo spersonalizowana .W tym przypadku powiem szczerze ,że bardzo mnie "oświeciło" . Pani Młoda policjantka a Pan Młody projektant oświetlenia . 
Wszystko nawiązuje do profesji , nawet kolory karteczki . 
Kwiaty , koronka ....ale 

Chyba jednak najbardziej dumna jestem z życzeń , które również zostały dopasowane.

 Pudełko z przymróżeniem oka.... 
---połączeni węzłem małżeńskim --------

ponieważ praca ta była prezentem po koleżeńsku pozwoliłam sobie na takie luźne potraktowanie tematu.




24 komentarze:

  1. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Bardzo humorystyczne podejście do tematu. Efekt końcowy świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny komplecik!!! Młodzi pewnie zachwyceni!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks interesting!
    I`m following your blog with a great pleasure in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest, miałaś na nią super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł!!! Świetna kartka wyszła :DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi , również jestem z niej bardzo zadowolona

      Usuń
  6. Świetny pomysł na kartkę i życzenia. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowita!!! świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna personalizacja :) Sądzę, że ja nie sprostałabym takiemu wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniu dzięki , Ty sprostasz każdemu zadaniu ! wiem co mówię

      Usuń
  9. Istne szaleństwo! Państwo Młodzi musieli mieć wiele radości!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga od A do Zet! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo tez mam taką nadzieję ,że zwrócili uwagę na personalizacje

      Usuń
  10. Rewelacyjnie sobie poradziłaś i z pomysłem na kartkę, i z życzeniami. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka wykonana z pomysłem i poczuciem humoru. Super. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam i życzę powodzenia. MargoLa DT sklepu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, niezwykle oryginalny

    OdpowiedzUsuń