środa, 4 grudnia 2019

Shaker box -świąteczne zawieszki i drugi życie obrazków z kolędy


Shaker box to tegoroczny numer 1  można rzec hit. 
 Pocięłam kółka ( w sumie ramkę ) , ofertówkę , która była moim zamknięciem ,. W box-ie zamknięte obrazki grzechoczą koralikami , brokatem , cekinkami .
Nacięłam się tych kółeczek ... już straciłam rachubę . 
Potrzebowałam na warsztaty w szkole , potem na kiermasz dla zuchów . 
Cięłam i nie widziałam końca . 
Dzięki tej akcji zostałam zainspirowana do wykorzystania obrazków z kolędy . 
Każdy inny , każdy piękny i każdy obrokacony. 
Pod spód dołozyłam serweteczkę i przymocowałam wstażki do zawieszenia.










Nawet całkiem ładnie się prezentują ciekawe jak wyglądać będa na choince i u kogo zagoszczą . 
 Wszystkie trafią na kiermasz . 

6 komentarzy: