czwartek, 29 listopada 2012

KARTKI dla rodziny - śluby, kaskadowe

KARTECZKA KASKADOWA

Internet to takie cudo ,że daje złudne poczucie że i ja tak potrafię . Dzięki akademii mogłam urzeczywistnić te mrzonki . Popatrzyłam i uwierzyłam że i ja potrafię .  Dziękuję bardzo za inspirację ,która jest tu
http://akademia.scrap.com.pl/kurs-kartka-kaskadowa/  
Zrobiłam pierwszą kartkę , którą mogłam pokazać publicznie . Kartka była dla kuzyna z okazji ślubu - Aniu czy coś Ci to przypomina ( ten dzień ?...)???  Pierwsza  z takiej ważnej okazji a okazała się hitem . Zrobiłam potem na kolejny ślub córki kuzynki ( dla Aśki ) , potem jeszcze dla trzech koleżanek .(a że rodzina jest duża - mam też co robić ) Kartka w delikatnej tonacji , niewiele zdobień( powiedziałabym bardzo minimalistycznie)  a prezentowała się dość , dość...
Do kartki zrobiłam pudełko z okienkiem ( pudełko wychodzi jak na razie krzywo , ale nie rzuca się tak bardzo w oczy ) Szczerze powiem nie lubię robic pudełek  oj nie ... kazdy minimetr odgrywa tu dużą rolę a przyznaję się bez bicia ,że lubię robić na oko . Wiele rzeczy nawet wychodzi , np: robiłam kółka bez użycia cyrkla i nawet wyglądały jak kółka .
PUDEŁKO DO KASKADOWEJ KARTKI


Wykorzystałam
dziukacz brzegowy , który uwielbiam
kwiatki wycięte dziurkaczem
listki wycięte własnoręcznie
stemple silikonowe firmy Prima
złotą rafię
polimerowe kuleczki
tusz do stempli http://www.scrappasja.pl/index.php?p991,tusz-pigmentowy-firmy-dovecraft-miedziany
( tak na marginesie uważam  że ten tusz jest średniej jakości , po czasie zrobił się zielonkawy ... )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz