niedziela, 24 lutego 2013

W czerwieni

Kartka na ostatnie 40-ści, czyli 49 lat.




 Wykorzystałam do kartki kwiatka metodą quillingu  oraz różyczkę z bibuły, kiedyś dawno temu, takie kwiatki robiłam masowo na 18- nastki, bardzo się podobały. Oczywiście musiał być to bukiet z 18 róż.




Na około przepięknego stempelka , którego użyczyłam ze strony Papierowy świat Ptyśki
wycięłam kółko ozdobne z narożnego dziurkacza, a na około przykleiłam moje ostatnie zakupione cudeńka - malutkie kryształki.







 Do kartki oczywiście musi być pudełeczko w takiej samej tonacji z tego samego papieru. Mam na razie problem z wymiarem, czasami jest za małe a czasami za duże, ale dojdę do wprawy.











Wykorzystałam też stempelki cyferki od siostry:)
Trochę brokatu i efektowniej być zaczyna:)































 Odpowiednie życzenia na taką okazję i kartka skończona.

2 komentarze:

  1. Mój stempelek w takiej oprawie ...
    to zaszczyt.. :)
    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.facebook.com/ScrapShopping - zapraszam na Candy

    OdpowiedzUsuń