wtorek, 18 czerwca 2013

dla pianistki

Dla nastoletniej wirtuozki powstała kartka na podstanie kursu
Świetny kurs i kartka wyszła uroczo .
Podstawą  kompozycji jest motyl .Tak bardzo podobają  mi się te ażurowe motyle a nigdy nie wiem , jak je umieścić , bo są duże.



Wydrukowałam sobie nutki i do dzieła .Pudełeczko imitujące szkatułkę a na pudełku...

 klawisze z imieniem dziewczynki mojego pomysłu.

Pomóżcie  poszukuje nowych dziurkaczy brzegowych . Mam craft ale dwa padły , myślę żeby kupić lepszej firmy Marhta Stewart przeszukuje i co mi się spodoba to nie ma lub cena mi się nie podoba .
Może wiedzie gdzie kupić ?
Chcę jeden już a porządny chyba.

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :D Nigdy nie wiem które jest które, ale czy pianino nie jest takie małe, proste, a fortepian z tym tyłem, co masz na kartce? :D Tak czy owak świetnie Ci ten instrument wyszedł... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mnie zastrzeliłaś i przyłapałaś , to rzeczywiście jest fortepian ... a nie pianino .Ciekawe

      Usuń
  2. Przepiękna karteczka, a motylek rzeczywiście przyciąga wzrok:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko! Świetną kartkę stworzyłaś,a motylek idealnie wkomponowałaś w całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kartka, aż chce się zagrać :)) napracowałaś się sporo :)
    a co do dziurkacza - zamówiłam jedyny jaki znalazłam do 250g - http://craftmarket.pl/Dziurkacz_brzegowy_Mega_63cm_Ornament-3459.html , też w sumie craftowy, ale może posłuży dłużej, a do starego spróbujemy dorobić metalową dźwignię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odpowiedź , szukam szukam ...aż 250 nie musi ale ta 220 dobrze by było czasem przeciąć

      Usuń
  5. Przepiękna kartka. Fortepian jak prawdziwy a pudełko- cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna praca a pomysł z imieniem na klawiszach super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplet!Świetne to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję dziewczynki starałam się , zaczynam lubić takie żywe zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł, cudowny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna, cudne te kartki tworzycie, skąd Wy bierzecie te wszystkie pomysły na kartki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ta karteczka była robiona według kursu i często korzystam z kursów dodając swoje trzy grosze. Często też rysuję sobie podczas drogi do pracy by pomysły mi nie uciekały. Pozdr i cieszę się że podoba Ci się u nas

      Usuń