piątek, 13 września 2013

Ślubne Drzewko

Witajcie po mojej długiej nieobecności, jak siostra pisała moje dzieciątka przechodzą właśnie ospę.... czasu brak na pisanie i na tworzenie... znalazłam w komputerze jeszcze kilka fotek z kartkami, których nie umieściłam na blogu, wiec jak będę miała chwilę to będę wrzucać.
 Kartka  z drzewkiem szczęścia bo na zaproszeniach było drzewko, więc pokusiłam się o coś innego i niepowtarzalnego .... niestety zdjęcie uchowało się tylko jedno i to nie 100% jakości.... niestety nie jestem dobrym fotografem:)


Róż nie jest moim ulubionym kolorem, ( chociaż moja córa uwielbia ten kolor)  ale wykorzystał karki z Lidla, które kupiłam jakiś czas temu,  myślę jednak że nie wyszło źle, oczywiście życzenia w pudełeczku, ale niestety zdjęcia brak :(

11 komentarzy:

  1. fajna kaskada :) i papierki też, a drzewko - świetne! zdrowiejcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, maleństwa już prawie zdrowe - drapały się co niemiara , a ja niestety wracam w tryb normalności czyli praca... praca... praca

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta kartka :) kiedyś tez muszę spróbować kaskadowych :)
    Życzę zdrowia maleństwom!

    OdpowiedzUsuń
  4. A moim zdaniem śliczna ta kartka:) Jak zrobić bazę kaskadową??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do kursu, który mieści się w Akademii - http://akademia.scrap.com.pl/kurs-kartka-kaskadowa/
      wszystko ładnie opisane:)

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł :) Drzewko przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysł z tym drzewkiem szczęścia. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. siora , nareszcie zobaczyłam to dzieło , genialne drzewko , na pewno przyniesie szczęście młodym

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka fantastyczna, piękne kaskady robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za miłe słowa... aż chęci się nabiera na kolejne karteczki...

    OdpowiedzUsuń