czwartek, 16 stycznia 2014

Miau , miau ....

Kociak dla Pani , która je po prostu uwielbia.....
"Miau , miau świętujemy Twoje urodziny "

Środek jak zwykle ze stemplem od Joli 
 komplecie z pudełeczkiem

Pobawiłam się z tą paletą barw .... słodkie ....kolorki i słodki kociak...


Przy okazji czy robiłyście już swoje buttony ? Ja sobie zrobiłam z liczbą 46 .


Bardzo prosta sprawa , mam szkiełka kupione w sklepie za 5zł , wycinam kółko i doklejam do szkiełka a potem do kartki .... szybko prawda ? Kwiatuszek oczywiście z własnego ogrodu.
POzdr

10 komentarzy:

  1. Słodziak z tego kota. Super kartka a jaki fajny kwiat. :)
    Butony też robię podobnie. Mam kaboszony i podklejam sobie małym obrazkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest świetna !!!!
    Fajny kotek na karteczce się znalazł.
    Powodzenia w wyzwaniu
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się komponują te niebieskości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweetaśny kociak! Kwiat obłędny, a button wykonałaś genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka. :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kreatywnie i z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziaśne :) Witaj w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny kociak! świetna kartka:)

    OdpowiedzUsuń