środa, 13 sierpnia 2014

Podróże odmładzają

Wakacje w pełni a  jak wakacje to i podróże( co prawda nie dane mi w tym roku podróżować ale pomarzyć można) ... stąd  urodził mi się taki pomysł.
Dla pewnego Pana , który uwielbia podróże więc może by tak lot balonem .....?
Balon stworzyłam sama , w koszu umieściłam bukiecik kwiatów , które oplotłam listkami od  Crafty Ann . Wiecie ,że skradły moje serducho te listeczki i już nie jedna pytała się gdzie je można zakupić .
W związku z tym piszę oficjalnie ,że listki są do kupienia w sklepie Scrap Shop  ale trzeba na nie polować , bo szybko się ostatnio rozeszły . Puki co mam tylko te listki z serii ale wykrojniki są naprawdę dobrej jakości szczerze mogę je polecić .
tu widać wiszącą zawieszkę -torba podróżna przyczepiona do kosza balonu
w komplecie z pudełkiem 








7 komentarzy:

  1. super karteczka:) bardzo pomysłowa:) co do listków to potwierdzam wycina się super i wyglądają genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna, a listki cudne!!! Trzymam kciuki a wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny balon z koszem...zwłaszcza , ze sama zrobiłaś, gratuluje pomysłu i wykonania. bardzo fajna kartka. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka- balon jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...zastanawiałam się przez chwilkę, jak to się w kopercie zmieści :) no, ale przecież Ty pudełeczka robisz świetne :) a sama karteczka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna jest ;) Ten kosz z tą zawieszką - super :) Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń