wtorek, 20 stycznia 2015

Rocznica 50

Trzy karteczki na jedną imprezkę ....

1. Kaskadowa - nieco retro .... ...  To ostatnia baza z moim ślicznym dziurkaczem ...i nigdzie nie mogę znaleźć  dziurkacza .Ja  go  tak uwielbiałam a on tak szybko się popsuł .


środeczek 


2.  Kwadratowa -standardowa z dużą ilością złota , bo  w końcu na Złote Gody
na pudełku dziurkacz pożyczony od siostry 


3.  Kwadratowa -fioletowa z   cudną ażurkową rameczką-wstążeczką ...ach mieć takie cudeńko.
To  biedne się zawieruszyło z pewnej wymianki  i muszę się pogodzić ,że już nie mam więcej ...
Te brokatowe styropianowe kulki to Dobrosława chyba pamięta skąd.

Karteczki łączy nie tylko jedna rocznica ale i brokatowe cyferki , które były we wczorajszej zabawie . 
Powiem Wam kochani, że  cieszę się że podjęliście zabawę a mi się spodobało ,więc wyglądajcie kolejnych . 
POzdr 

Zwycięzcą wczorajszej zabawy jest Joolaa , do której lecą cyferki ( adresik znam )


15 komentarzy:

  1. Trzy i co jedna to ładniejsza nie potrafiłabym wybrać, ale będą mieć śliczne pamiątki:)
    Piękna rocznica i piękne pamiątki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej urokliwa druga, czerwień kwiatów przyciąga wzrok. A później fioletowa,delikatna i romantyczna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie umiałabym wybrać,
    każda zachwycająco piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hura, hura, hura! w końcu status osoby bezrobotnej okazał się w tym przypadku strzałem w 10! Się cieszę :))))))
    A co do karteczek - wszystkie superaśne i wszystkie podobają mi się jednakowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, a na żywo jeszcze piękniejsze.... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę każda karteczka jest bardzo ładna i oryginalna:)
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda z karteczek zawiera jakieś "smaczki" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no kochana, każda inna i każda rewelacyjna:) co do dziurkaczy rozumiem Twój ból, ja ze swoim postępuje jak z jajkiem ze strachu że się zaraz zepsuje:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki pełne elegancji !!!
    Ale chyba najbardziej spodobała się ta trzecia w fioletach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne karteczki. a z dziurkaczami czasem tak bywa - złośliwość rzeczy martwych:/
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za tak ciepłe przyjecie ... fioletowa była na szybko , bo domówiona została i tylko dlatego taka wyszła ,że bazę już miałam gotową ... a jednak ... warto było taką zrobić

    OdpowiedzUsuń
  13. podziwiam, każda inna-każda piękna... eleganckie i dostojne!!!

    OdpowiedzUsuń