czwartek, 20 października 2016

angry birds i pudełko z przesłaniem

Już lecimy na Olusia urodziny . 
Karteczka dla mojego chrześniaka fana Angry Birds 

Forma nieco przerobiona ze względu na chęć większego wyeksponowania .

Wszystkie Angry birds zrobione własnoręcznie przeze mnie


do kompletu pudełko .... i tu pytanie od mojej córki . Dlaczego taki nos ? 
 otóż  solenizant ma na imię Olek . 
Oko O - nos L i oko O ,czyli OLO 
Nie martwcie się jak nie udało wam się odnaleźć przesłania nikt go nie znalazł ....
Tak to już bywa z moimi pomysłami potrzebują interpretacji . 

Pracę posyłam do scrapcafe


9 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie robiłam kartki w takiej formie :)
    wyszło fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Olo był zachwycony a to jest najważniejsze w tym wszystkim

      Usuń
  3. Cudo!!! Pięknie wygląda, tak kolorowo i radośnie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra kartka. Ptaki czadowe 😊 Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra kartka. Ptaki czadowe 😊 Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję pracuję nad udoskonaleniem tej formy

    OdpowiedzUsuń