poniedziałek, 7 listopada 2016

FC Barcelona


Lubie tą formę kartki , bo można ją łatwo wyeksponować .
Inspiracją dla mnie była praca  Fascynacje Ju i za jej zgodą zrobiłam podobną . Oczywiście kilka elementów jest moim pomysłem .

Chyba wiadomo co lubi chłopiec ...?
Chłopiec kibicuje FC Barcelonie . 
Zrobiłam dla niego koszulkę na wzór koszulek drużynowych a  numer to liczba lat . Wiem ,że numery są z tyłu koszulek ale... to już nie aż takie istotne . 

Do kompletu powstała torebka w barwach klubowych . Ponieważ nie miałam odpowiedniego papieru pasy zrobiłam podoklejałam wąskie paski papieru.
I cały komplecik ...tak się prezentuje



11 komentarzy:

  1. Świetny piłkarski komplecik ,idealny dla fana zespołu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik :) Dla kibica pewnie rewelacyjna pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny komplecik w sam raz dla mojego wnuka fana piłki nożnej . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to do dzieła , jak już wiedziałam jaka forma to poszło mi nadzwyczaj szybko

      Usuń
  4. Bardzo ciężki temat.. podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu coś Ty, robiłam już takie piłkarskie nawet przyjemnie się pracuje gdy wiadomo kto co lubi

      Usuń
  5. Świetna praca :) Idealna dla kibica.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna forma kartki jeszcze takiej nie robiłam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno mnie tu nie było, a Ty nieustannie zachwycasz swą kreatywnością! Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń