wtorek, 18 grudnia 2012

100 lat Kamilko

100 lat Kamilko

A oto torcik ,z którego jestem dumna .
 Wyszedł równiutko . 
Robiłam go dwa razy - ot pierwszy wydawał mi się nieco krzywy. 
 Mimo iż pewnie nikt by nie zauważył mi nie dawał spokoju i musiałam go zmienić . 
Pudełeczko dla Kamili z okazji urodzin ... 
No jak się robi dla kogoś znajomego to łatwo jest coś zmajstrować  a życzenia same się wtedy układają ... Co prawda życzenia dostałam gotowe od koleżanki ale dodałam kilka swoich słów żeby złagodzić ilość lat , które wybiły solenizantce.  Pudełko w moich ulubionych kolorach - turkus z brązem . 


     



Motylek siedzący na czubku to mój sztandarowy element - narysowany na kalce technicznej flamastrem , wycięłam i pokolorowany lakierem do paznokci potem  ozdobiłam  lekko brokatem .
Żmudna robota ale warta zachodu - zrobiłam ich sporo za jednym razem i teraz mogę dorzucać do prac .
Takie przygotowanie sobie elementów dekoracyjnych bardzo ułatwia pracę i pomaga komponować .

życie zaczyna się po ...?-tce 

Według mnie  wytwornie - w końcu dla takiej okazji musi być majestatycznie a jest... 
dzięki wytłoczeniom . I tu niespodzianka użyłam   do wytłoczenia plastikowego folderu do embosingu  http://www.scrappasja.pl/index.php?p4242,folder-do-embossingu-damask , 
ktorego zamontowałam do mojej przerobionej frani .  
Da się tłoczyć przy pomocy wyrzynaczki od frani ( jakby ktoś nie wierzył ) 
Jak będę miała chwile to wrzucę jej fotę . 
tłoczenie 
Te tłoczenia  wyszły wyraźniej  dzięki temu ,że folder  pokryłam  tuszem czarnym i przez to ładnie uwypukliło tłoczenie .
zapakowany torcik

Nawet komponuje się z moja tapetą w pokoju... ha ..ha..
Jeszcze raz wszystkiego dobrego ....dla Kamili .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz