wtorek, 18 grudnia 2012

Pudełko z sercem

Samo pudełeczko powstało z wielką niechęcią do tematu .
 Musiałam zapakować książkę dla nowożeńców ,a  życzenia juz były zakupione...
Myślałam nad koncepcją długo ... W końcu nie mogło to być zwykłe pudełko jakie można kupić w sklepie.
Oj te minimetry ... Podchodziłam dwa razy do tematu ... Już było wieczko gotowe a.... dołu ni widu...
Potem się okazało ,że nie mogę sparować góry z dołem .... i jak zaczęłam naciągać to się rozerwało. No nerwy moje były na skraju ...wytrzymania ale.... Nie poddam się tak łatwo . Teraz to już wiem że nie ma co się zabierać od końca i  zdobienie zostawiać sobie na deser ...
pudełko z fuksją


Zrobiłam serduszko z kilkunastu kwiatuszków - dobrze że mam dziurkacz to tych kwiatów .
W sumie nic wymyślnego ale kolory dość ciekawie się skomponowały .
+kopertówka 
Do kompletu powstała kopertówka . Szybka kopertka do mamony.
 Skorzystałam z tego kursu  http://kursy.karteczkowo.pl/kopertowka
Dziękuję za jego umieszczenie . Według mnie najprostszy , najbardziej ekonomiczny do tego sposób .
Zdjęcie nieco prześwietlone wyszło ale... chyba widać o co chodzi .  Delikatna wanilia przełamana gorącą fuksją .

2 komentarze:

  1. No to rzeczywiście się napracowałaś...ale efekt...oszałamiający i warty poświęcenia;) P.s. A gdzie można zaobserwować Twojego bloga??

    OdpowiedzUsuń
  2. serce trochę nieporadne ale się podobało obdarowanym .... a to najważniejsze ....muszę dojść jak skopiować swój profil... i dodam obserwatorów...

    OdpowiedzUsuń