czwartek, 14 listopada 2013

Cukierek albo psikus

Jakiś czas temu wygrałam papierki z Altair Art  kolekcja  Falling Stars . Dzięki temu mogłam podjąć wyzwanie i zrobić karteczkę a właściwie torebkę na wyzwanie z dynią .
Wiem ,że już jest po Halloween ... ale tak się złożyło że mi lampa z aparatu padła i nie miałam możliwości zrobić zdjęć . Byłam zmuszona pożyczyć aparat , bo wygląda że na swój jeszcze trochę poczekam . Przygotowałam się na nalot mojego siostrzeńca ,który lubi takie zabawy i ostatnio zaskoczył nas swoją wizytą w przebraniu wampira . W tym roku jednak nie dotarł, więc torebka zostaje na drugi rok.
Inspirowałam się kursem Beci , chociaż takie torebki sama już robiłam to jak zobaczyłam jej torebkę zaraz zachciało mi się taką zrobić .



Swoją torebkę zgłaszam na wyzwanie w Altair Art
W pracy użyłam papieru Lost in Time zarówno do stworzenia dyni jak i jako tło .  
Tło nieco po tuszowałam a  markerem dorobiłam  pajęczynkę .Dynia podklejona  na taśmą 3D. 
Miałam nieco problemu z wymyśleniem pożytecznej pracy z użyciem dyni ale jakoś się udało . Rzadko zdarza mi się zgłaszać na wyzwania ale zostałam  zaproszona i jak tu nie skorzystać .
Pozdr i mam nadzieję, że niebawem odzyskam aparat . 
Może jeszcze ktoś skusi się na wyzwanie zostało niewiele czasu  do 17.11.2013.


8 komentarzy:

  1. Świetna torebka,bardzo klimatyczna ;) Pajęczynka wyszła genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała torebusia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) Bardzo fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie i pomysłowo wykonana dynia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba :) Bardzo mi się podoba, bo jest pomysłowa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt i zapraszam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , z zaproszenia spróbuję skorzystać

      Usuń