czwartek, 29 listopada 2012

Torebki - karteczki

Moje ulubione formy : torebeczka i sukienka .
 Faktem jest że dla dziewczynek łatwiej jest coś zrobić ...
Torebka powstała dzięki mojej córce i dla niej . Lubi bardzo torebki . Chociaż ma niespełna dwa latka to torebek więcej niż jej mama. Niech tylko ktoś pojawi się w drzwiach z torebką na ramieniu to mała już rwie się do torebki ...
A że oprócz torebki uwielbia Myszkę Minnie to właśnie taką jej zrobiłam na drugie urodziny
Dla mojego skarba - jeszcze tylko potrzebuję życzeń
Torebka jest zrobiona dość prosto , chociaż było z nią nieco pracy.
  Wykorzystałam zamiast papieru - tapetę . Tapeta  jest świetna bo ma dobrą fakturę - podobną do skóry przy torebkach .
 Oczywiście kartka jest otwierana a w środku będą życzenia .
 Zamieszczona na górze wstążeczka pozwoli nosić torebkę jak prawdziwą .
Myszka jest zrobiona po kawałku - najpierw szablon potem kilka kółek ..., flamastrem oczy ... buzia...
 W zasadzie czy to przypomina bajkową postać to nie jestem pewna ale lepiej już nie potrafię.
Kokardka  zrobiona z woalu po starej sukience  - taki woal przydaje się bardzo tylko potrzeba wtedy zamocować to najlepiej klejem na gorąco - na szczęście taki posiadam ...( od niedawna) .
 Mam nadzieję że się małej spodoba i torebcia wytrzyma chociaż kilka dni....
Karteczka spodobała się jeszcze komuś , więc zrobiłam drugą - ta ma za to koraliki na drucie , więc jest sztywniejsza ale przez to bardziej pracochłonna .






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz