wtorek, 4 grudnia 2012

Kartka - torebka

Torebki...
Torebka powstała jeszcze dla Wiktorii , dla której robiłam ją długo ... Ciągle czegoś mi w niej brakowało ... 
Wersje też były różne i przez to powstała nowa seria  jakże od siebie różnych  różnych 
pomarańczowo- malinowa  torebeczka 
Ta gdyby nie była z brystolu to zabrałabym ją na imprezę sylwestrową - nadawałaby się w 100%.
Zdobiona jest brokatem miedzianym przez co zyskała nieco na wdzięku. 
Stwierdziłam ,że nie ma co już jej bardziej ozdabiać bo będzie zbyt odpustowa . 


środek kartki jeszcze bez życzeń 
Kartka doczekała się życzeń ... 



torebeczka z kotkiem 
druga strona torebki 


I tak metodą prób i błędów powstała ta torebka:


Rączka jest zrobiona z perełek owinięta drucikiem , dla usztywnienia , żeby młoda dama mogła nosić ją sobie jak prawdziwą . Nie było łatwo z drucikiem , bo bałam się że dziecię może się pokaleczyć. Zabezpieczyłam  końcówkę drutu klejem na gorąco więc powinno już być bezpiecznie. Zastosowałam w niej dużo brokatu ... w końcu dziewczynki lubią jak się mieni. 

tak wygląda środek - Sto lat !

Użyłam :
bloku technicznego , brystolu , tapety w kolorze fiolet  (recykling po raz kolejny )
perełki , drut 
dziurkacz narożnikowy - tak postało z niego koło - tu  kurs http://eka72.blogspot.com/2012/06/dziurkacz-narozny-kolejny-pomys.html   dziękuję za niego , bardzo się przydał - może jeszcze ktoś skorzysta











4 komentarze:

  1. torebeczka to świetny pomysł na karteczkę dla dziewczynki:)
    dziekuję za odwiedziny u mnie i cieszę się, że mój kursik się przydał
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja bardzo dziękuję za kursik ...

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły..naprawdę.Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń