środa, 5 grudnia 2012

Wszystkie dzieci nasze są ...i mają wózek

Oj ... rodzą się dzieci ... rodzą ..
Koleżanka ma też dzieciątko i dostała z tej okazji kartkę - body - sukienkę , mojego szablonu chociaż inspirowałam się - tu kurs http://blog.ilowescrap.com.pl/2010/08/kartka-sukienka-kurs-autorstwa.html
Dziękuję za inspirację . Pani Agnieszka jest moim guru od "scapowania ", jej prace są takie śliczne . Dopieszczone w każdym calu - nic tylko podziwiać .
Dla Zosi !
Sukienka została wykonana z kawałków papieru ozdobionych dziurkaczem brzegowym i zgięte w harmonijkę albo jak ktoś woli w pliskę ( tak będzie bardziej ubranko-wo ) . Baza  to brystol ozdobiony stemplem w kolorze różu.
A że Zosia miała dostać jeszcze prezent ... to dostała jeszcze pudełko ... Tylko że z tym  to już nie było tak łatwo. Za to było  dużo pracy , oj dużo. Wózek , który powstał wystawił mnie na wielką próbę cierpliwości .... Nie wiem czy kiedykolwiek zrobię podobny , ale teraz już wiem co to taśma dwustronna i jestem cwańsza ( że tak powiem ) .
Taśmę znalazłam w szafie - została po przyklejeniu wykładziny do podłogi  i okazała się niezastąpiona ...
Skorzystałam z tego kursu  http://scrappassion.pl/viewtopic.php?f=6&t=4617&p=578129&hilit=w%C3%B3zek+pude%C5%82ko#p578129



Do wózka został włożony prezent 
Tylko tam trzeba być zalogowanym - jest za to dużo ciekawych pomysłów dla początkujących ( takich jak ja) Na tą chwilę już tam prawie nikt nie zagląda - chyba tylko ja... ale warto scrappassion  to kopalnia wiedzy , którą warto poznać .Scapowiczki pomagają nawet wybrać odpowiedni klej , dobre wykrojniki ( których jeszcze nie posiadam ... ) Ale dzięki ich poradom nauczyłam się wiele .
Tak zapakowane w pudełko

Przy okazji całuski dla Zosi jej uroczej mamy Marleny





1 komentarz:

  1. Ale cudowności..ciekawa jestem czy kiedyś takie zrobie, heh..Narazie jestem na samym, samiuśkim począteczku :)

    OdpowiedzUsuń