środa, 27 marca 2013

Komunia Święta - Oliwki i Emilka

Dziękuję za miłe komentarze , za to że mnie wspieracie kobietki drogie ...Bez Was nie miałabym tyle chęci do tworzenia . inspirujecie mnie i napędzacie do pracy...
Sezon komunijny  rozpoczęty ...

Karteczka dla Oliwki (2011)- to już było ale.... zamieszczam na razie starsze rzeczy ...


Dla mojej Chrześnicy 
Z braku materiałów do scrapowania ... niewiele mam tu ozdób... ale potem wszystko się zmieni....Nie ma tu ani dziurkacza , ani papieru scrapowego .... Elementy ręcznie docięte , tylko stemple miałam ...
Głęboko zainspirowała mnie tu moja guru ... Pani Agnieszka
http://agnieszka-scrappassion.blogspot.com/2011/03/zaproszenia-komunijne.html
 Dziękuję i cieszę się bardzo każdą Pani karteczką .
Oczywiście ,że moim kartkom daleko do tamtej ale.... są i jestem zadowolona ze swoich postępów.

Rok później (2012)była Komunia Emilka i zrobiłam bardzo podobną , bo spodobała mi się ta  forma .
A od babci  zrobiłam taką z kiścią winogrona ...

Listki nawet wycięłam sama ale teraz już mam  odpowiedni dziurkacz . trzeba sobie życie ułatwiać ...
Tak dla pokazania postępów  jutro będą kolejne kartki komunijne ...w tym roku Oskar...

   

3 komentarze:

  1. Karteczki śliczne i chyba bardzo czasochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki. Lubię jasne, pastelowe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki :)) Śliczna kolorystyka i pomysłowe winogronka :)

    OdpowiedzUsuń