wtorek, 26 marca 2013

Złota Rybka dla ichtiologa

Ciężkie tematy ... co za czasy...
Czy Wy też tak macie że pomysł to i owszem zaraz się znajdzie ale co do realizacji to jest już pod górkę .
Tak było właśnie tym razem .... kolega koleżanki ( śmiesznie brzmi ) odchodzi z pracy i na pożegnanie  ma powstać kartka . Kartka dla Towarzystwa wędkarskiego .... no to rybka ...plum....
Najpierw postał kształt rybki ..... przekładałam, dokładałam ..., rysowałam.   w końcu doszłam do wniosku ,że jest jak zrobione przez dziecko z pierwszej klasy nie ujmując im talentu.... Uwaga prezentuje , nie śmiać się , wszystko leży porozrzucane, niesklejone , bo i po co...
Projekt był na płotkę .... stąd ten płotek w środku .... a życzenia miały brzmieć ..." Płot----(-ka)  do nowej pracy .... " jakoś tak.... Tak zostawiłam na kolejny dzień ....  Potem przypatrzyłam się znów tapetom ...
Na szczęście było coś dla mnie.... Rybka idealna ... niech sobie płynie ....  i spełnia marzenia....
Marzenia o lepszej pracy ....


I tak zmajstrowałam to
 Składaczek pozwolił nadać przestrzennej formy  jakby rybka płynęła....
Fale zrobiłam stemplem zapożyczonym od siostrzyczki. . Do tego zrobiłam pudełko ...  Żeby była spójność  dorobiłam wędkę , którą została złapana ... trochę muszelek i glonów .... spławik , żyłka , trochę po-tuszowałam zielenią , turkusem i pomarańczem .Rybka nieco "ze-złocona " brokatem .
Miał być haczyk  jeszcze od kolegi wędkarza ale nie chciałam mu zawracać głowy....bo miał ostatnio wypadek ...
Okienko wycięłam nowym nabytkiem cyrklem tnącym .... i wygląda trochę jak akwarium .... ale trochę ...


Całość uzupełniają życzenia od "złotych rybek ".... z pracy ....
Życzenia zostały uzupełnione jeszcze ale.... nie nie publikuję...


Taka rybka to pewnie przydałaby się każdemu .... oj bardzo ... trzy życzenia do spełnienia ...
Ja tam wiem co o niej bym chciała :
1. Zdrowie dla całej rodzinki
2. domek  bez kredytu
3. nieustająca wena
W związku z tym ,że obecnie zabieramy się za budowę domu to marzę właśnie o takiej złotej  rybce a skoro marzę to nadaje się na wyzwanie do 5.04 ....
Karteczkę zgłaszam na

Wyzwanie#62 - dream







6 komentarzy: