wtorek, 26 marca 2013

Liebster blog 2

Dziękuję , dziękuję ... się  nie spodziewałam ,że w tak krótkim czasie otrzymam kolejne wyróżnienie
A to za sprawą nowej koleżanki blogowej   Natalii
Ponieważ otrzymałam ostatnio podobne wyróżnienie jest mi ciężko wytypować kolejne blogi.... więc wyróżnienie kieruję dla wszystkich zaglądający i wspierających naszego bloga ... Dzięki Wam dziewczyny przeszłam metamorfozę i mam więcej chęci do działania . 
Moje odpowiedzi ( może dzięki temu bliżej się poznamy)


1. Ulubione miejsce? Grecja 
2. Ulubiona piosenka?Aerosmith - I Dont Wanna Miss A Thing (Armagedon) Aerosmitch
3. Ulubiony kolor?turkus 
4. Ulubiona potrawa/deser?desery, serniki , czekoladowe ciasta jestem łasuchem 
5. Ulubiona pora roku?lato, ciepło , ciepło 
6. Ulubiony film?Waleczne serce 
7. Ulubiona książka?ostatnio bajki dla dzieci z morałem 
8. Gdzie najchętniej spędziłabyś wakacje?Grecja albo Chorwacja byle ciepło 
9. Jesteś optymistą, pesymistą czy realistą?różnie z tym bywa jestem zmienną kobietą 
10. Czym się zajmujesz na co dzień oprócz blogowania?wychowuję córkę , pracuje zawodowo 
11. Co się stało w Twoim życiu, że zaczęłaś blogować?chciałam zaistnieć , otworzyć się na wirtualny świat i posłuchać krytyki lub pochwał 



Jeszcze raz dziękuję !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz